Het vinden van e-mailmarketing software die goed aansluit bij de behoeften van je bedrijf is voor veel ondernemers een uitdaging. 

In de basis zijn alle email marketing pakketten natuurlijk hetzelfde. Je kunt contacten in bulk e-mails versturen, e-mails op vooraf ingeplande tijden versturen, en hebt vaak keuze uit een scala aan mooi opgemaakt email templates.

Maar daar houden de overeenkomsten vaak wel op. Zo is de mate waarin je e-mails persoonlijk kunt maken vaak verschillend. En ook de mate waarin processen geautomatiseerd kunnen worden, wat heel veel tijd bespaard, lopen ver uit een. 

En in welke prijsklasse moet je kijken om alle functionaliteit te krijgen die je wilt. Als je genoeg budget hebt, is Huspot een voor de hand liggende keuze. Maar geef je dan niet te veel geld uit? Heb je al deze functionaliteit wel nodig? En kun je hetzelfde niet goedkoper vinden?

Dat het dus lastig is de beste e-mailmarketing software uit te kiezen voor jouw unieke situatie is het understatement van het jaar. Daarom bespreek ik hier de in mijn ogen 10 beste e-mailmarketing softwareaanbieders van 2020. Zodat jij straks een weloverwogen keuze kan maken. Veel lees plezier

1. Constant contact

Constant Contact is de eerste die ik wil bespreken. Hun e-mailmarketing software wordt geleverd met een gratis proefperiode van 60 dagen. 

Constant Contact, opgericht in 1995, is uitgegroeid tot een van de grootste e-mailmarketingservices ter wereld. De afgelopen 15 jaar blijven ze hun aanbod constant uitgebreid.

Zo kun je binnen het platform een e-commerce website opzetten en krijg je toegang tot een innovatieve tool voor sociale media waarmee je coupons en downloads kunt maken om te delen op sociale media. Je vindt er ook honderden verschillende integraties, zodat je alle andere apps en services die je momenteel gebruikt, kunt integreren.

Naast de bovenstaande functies, krijgt u ook een breed aanbod aan nichespecifieke sjablonen om te gebruiken en een dashboard met hierin de belangrijkste e-mailstatistieken.

Ze bieden een heleboel nuttige gidsen en services, erg handig voor degenen die geen ervaring hebben met e-mailmarketing. Bovendien krijg je toegang tot live chat, e-mail en telefonische ondersteuning.

Toch is er één groot nadeel. Het ontbreekt aan een automatisering mogelijkheden, waardoor je niet optimaal gebruik kunt maken van wat e-mailmarketing echt kan betekenen voor je bedrijf. 

Voor wie is deze e-mailmarketingsoftware bedoeld?

Constant Contact is een uitstekende keuze voor eigenaren van kleine lokale bedrijven die nog geen website hebben. Met deze service kun je vanuit één plek email marketing campagnes opzetten, een website bouwen en je online etalage vullen met producten, en socialmediacampagnes managen.

Hoeveel kost het?

Er zijn twee abonnement vormen beschikbaar. De kosten van elk abonnement zijn dan weer afhankelijk van he aantal contacten dat je hebt.

E-mailabonnement:

  • 0-500 abonnees: € 18 per maand
  • 501-2.500 abonnees: € 40 per maand
  • 2.501-5.000 abonnees: € 57 per maand
  • 5.001-10.000 abonnees: € 83 per maand

E-mail Plus-abonnement:

  • 0-500 abonnees: € 40 per maand
  • 501-2.500 abonnees: € 61 per maand
  • 2.501-5.000 abonnees: € 83 per maand
  • 5.001-10.000 abonnees: € 109 per maand

Voor beide abonnementen krijgt je 10% korting als je 6 maanden vooruit betaalt, of 15% als je 12 maanden vooruit betaalt.

2. SendInBlue

SendInBlue is een krachtige e-mailmarketingoplossing voor mensen met een grote contactenlijst die hun contacten niet al te vaak mailen. 

SendInBlue is een jong e-mailmarketingplatform. Het platform is oorspronkelijk gebouwd om op transacties gebaseerde e-mails te verzenden, maar nu hebben ze de kracht van zowel e-mail- als sms-campagnes gecombineerd in één platform.

Over het algemeen is de software minder gebruiksvriendelijk dan bijvoorbeeld ActiveCampaign. Wel is het prijsmodel een stuk voordeliger wanneer je grote aantallen contacten hebt. De abonnementen zijn namelijk gebaseerd op het aantal verzonden e-mails en niet op het aantal contacten. 

In de software zijn typische functies inbegrepen zoals lijstbeheer, campagnerapportage en optimalisatie van e-mail lay-out. Vanaf het premium abonnement heb je ook voldoende mogelijkheid om processen te automatiseren. 

Het zogenaamde CRM-gedeelte binnen deze software loopt wel echt achter op hun directe concurrenten. Dit is eigenlijk niet noemenswaardig.

Voor wie is deze e-mailmarketingsoftware bedoeld?

SendInBlue is geweldig voor bedrijven of individuen die grote lijsten met contacten hebben. Omdat de prijsstelling alleen is gebaseerd op het e-mailvolume en niet op de grootte van de lijst met contactpersonen.

Hoeveel kost het?

SendInBlue heeft een uniek prijsmodel op basis van e-mailvolume dat als volgt werkt:

Beperkt gratis abonnement:

  • Verstuur tot 300 e-mails per dag

Verstuur tot 40.000 e-mails per maand

  • Geen limiet op het aantal dagelijkse e-mails
  • Onbeperkt aantal contacten
  • Lite-abonnement: € 19 per maand

Verstuur tot 60.000 e-mails per maand

  • Geen dagelijkse limiet voor het verzenden van e-mail
  • Geen logo op e-mails
  • Onbeperkt aantal contacten
  • Essential-abonnement: € 29 per maand

Verstuur tot 120.000 e-mails per maand

  • Geen dagelijkse limiet voor het verzenden van e-mail
  • Geen logo op e-mails
  • Onbeperkt aantal contacten
  • Marketing automation
  • Premium-abonnement: € 49 per maand

Door de mogelijkheid om pre-paid email credits aan te schaffen zijn de abonnementen vrij flexibel in te zetten. Ga je nou gedurende de maand over het maximale aantal e-mails heen kun je deze Pre-Paid Credits aanschaffen. De kosten hiervoor liggen alleen wel aanzienlijk hoger dan dat je binnen het abonnement betaald.

3. GetResponse

GetResponse is meer dan een e-mailmarketing platform. Het wordt geleverd met toevoegingen zoals het maken van landingspagina’s en zelfs een webinar-oplossing.

GetResponse heeft een gebruikersbestand van meer dan 350.000 en fungeert als een alles-in-één marketingplatform.

Het is uitgerust met een aantal unieke functies, zoals de mogelijkheid om landingspagina’s op te zetten en webinars te houden. Op zichzelf genomen is het niet super handig, maar door ze te combineren met e-mailmarketing kun je je e-maillijst in sneltreinvaart groeien.

Als e-mailmarketing platform heeft het vergelijkbare functies als zijn directe concurrenten. Denk hierbij aan functies als lijstsegmentatie, A/B-testen, autoresponders en software-integraties. Er is zelfs een AI-functie genaamd Perfect Timing, die het perfecte tijdstip van de dag berekend om je contacten te mailen om zo de open rates te verhogen.

Let wel even goed op, niet alle functies zijn bij elke abonnement beschikbaar. Zo kun je met het basic abonnement geen automatische processen opzetten. Ook de webinar functionaliteit krijg je pas toegang tot in het plus abonnement

Als je problemen ondervindt bij het gebruik van de service, kunt u terecht in een bibliotheek met uitgebreide handleidingen. Of je kunt contact opnemen met ondersteuning via e-mail, livechat en telefoon.

Voor wie is deze e-mailmarketingsoftware bedoeld?

Deze service is uitermate geschikt voor middelgrote bedrijven die toegang willen tot een breder aanbod aan marketingopties. Geen bestaande vaardigheden vereist, omdat het zeer intuïtief is en zelfs meer geavanceerde functies implementeert.

Hoeveel kost het?

Basisplan:

  • Maximaal 1.000 contacten: € 13 per maand
  • Maximaal 5.000 contacten: € 40 per maand
  • Maximaal 10.000 contacten: € 60 per maand

Plus-abonnement:

  • Maximaal 1.000 abonnees: € 45 per maand
  • Maximaal 5.000 contacten: € 69 per maand
  • Maximaal 10.000 abonnees: € 85 per maand

Professioneel plan:

  • Maximaal 1.000 abonnees: € 89 per maand
  • Maximaal 5.000 contacten: € 125 per maand
  • Maximaal 10.000 abonnees: € 145 per maand

Enterprise-plan:

  • Maximaal 100.000 abonnees: € 1.199 per maand

Als je de service wilt testen, is er een gratis proefperiode van 30 dagen waarbij je toegang krijgt tot alle functies. 

Als je geld wilt besparen, betaal dan een jaar vooruit en krijg 18% korting. Of als je zeker bent van je keuze kun je ook 2 jaar vooruit betalen voor een 30% korting.

4. HubSpot (Marketing Hub)

HubSpot is de Rolls-Royce onder de e-mailmarketing-software leveranciers. En net als voor een Rolls-Royce krijg je premium functionaliteit, maar moet je ook diep in de buidel tasten. 

HubSpot biedt zijn betrouwbare service aan meer dan 70.000 gebruikers met de nadruk op grote bedrijven. Wanneer je een betaald abonnement loop je een uitgebreid onboarding proces door. Hierdoor ben je verzekerd van een goede installatie, hoewel je ook hier goed voor betaald.

Het Hubspot Marketing Hub starter abonnement is nogal beperkt. Maar vanaf het professional abonnement krijg je, zoals je mag verwachten toegang geavanceerde e-mailmarketing functies, zoals e-mailautomatiseringstools, een A/B test functie, lijstsegmentatie, kant-en-klare sjablonen, e-mailtracking en uitgebreide analyses.

Naast email marketing krijg je met het professional abonnement ook toegang tot tools die je vindbaarheid verbeteren (denk aan social media en SEO-aanbevelingen) en een websiteoptimalisatie tools. Hierdoor kan de software een stuk breder ingezet worden dan alleen email marketing.

Voor wie is deze e-mailmarketingsoftware bedoeld?

HubSpot is uitstekend geschikt voor de grotere bedrijven die al hun marketing activiteiten op één plek willen onderbrengen. En die hiervoor een flink gedeelte van hun marketing budget over hebben.

Hoeveel kost het?

HubSpot heeft en een goedkoop instap abonnement. Maar om toegang tot alle functionaliteit te krijgen moet je wel dieper in de buidel tasten. Bij alle varianten zit wel een breed scala aan aanvullende CRM-functies.

Marketing Hub Starter-abonnement: vanaf € 46 / maand

  • 5X contactlaag verzendt limiet (bijv. 1.000 contacten = 5.000 e-mails / maand)
  • Inclusief 1.000 contacten 
  • + € 50 / maand voor nog eens 1.000 contacten

Marketing Hub Professional-abonnement: vanaf € 740 / maand

  • 10x contactlaag verzendt limiet (bijv. 1.000 contacten = 10.000 e-mails / maand)
  • Bevat 1.000 contacten 
  • + $ 50 / maand voor nog eens 1.000 contacten

Gebruik de prijscalculator van HubSpot om een ​​nauwkeurig tarief te krijgen op basis van jouw specifieke situatie.

Hubspot geeft ook de mogelijkheid om jaarlijks te betalen,  hiermee ontvang je een 20% korting op de abonnementskosten.

5. ConvertKit

ConvertKit is in 2013 opgericht door Nathan Barry. Ze richten zich op een deel van de markt dat liefkozend ‘creatievelingen’ wordt genoemd. Dus mensen houden van vloggers, bloggers, auteurs, Instagram-sterren, cursusmakers en meer.

Een van de grootste verkoopargumenten van ConvertKit is hoe gemakkelijk het is om workflows voor e-mailautomatisering te maken. Het maakt gebruik van een visuele bouwer, zodat u echt kunt zien hoe uw e-mailsequenties zullen verlopen.

Er is ook een ingebouwde editor voor de landingspagina die erg handig is. Hiermee kun je dus in theorie met e-mailmarketing starten zelf voordat je een eigen website hebt. Wat dan wel nodig is, is een manier om mensen naar deze landingspagina toe te sturen. Denk aan een YouTube-kanaal of socialmedia-account.

Daarnaast krijg je met ConverterKit toegang tot uitgebreide functies voor contactbeheer, tagging en geavanceerde functies voor e-mailsegmentatie.

Voor wie is deze e-mailmarketingsoftware bedoeld:

Deze tool is bedoeld voor de creatievelingen onder ons die al wel een klein marketing budget te besteden hebben.

Hoeveel kost het?

  • 0-1000 contacten: $ 29 per maand
  • 1000-3000 contacten: $ 49 per maand
  • 3000-5000 contacten: $ 79 per maand
  • 5000+ contacten: aangepaste prijzen

Welke abonnementen u ook kiest, je hebt toegang tot dezelfde functies. Voor iedereen die de software eerst wilt uitproberen is er een gratis proefperiode van 14 dagen met alle functies.

Er is een terugbetalingsbeleid van 30 dagen als je de service niet leuk vindt. Het duurt doorgaans 3-5 dagen voordat het terugbetaal proces is afgerond.

6. MailChimp

MailChimp is een eenvoudig te gebruiken e-mailmarketingtool voor bloggers en de kleinere websites. Dit, omdat het een gratis abonnement heeft tot 2000 contacten. En hoewel de functionaliteit van dit gratis abonnement de laatste jaren flink is teruggeschroefd blijft dit voor veel starters de eerste keus.

MailChimp heeft niet alleen een schattige bedrijfsmascotte, maar is ook degene die e-mailmarketing voor het eerst mogelijk heeft gemaakt voor non technische mensen. Hiermee hebben ze voor zichzelf een plek veroverd als een van de toonaangevende e-mailmarketingproviders, met meer dan 1 miljard e-mails die dagelijks via hun service worden verzonden.

Je zult ook geavanceerde e-mailmarketingfuncties vinden, zoals contact segmentering, autoresponders, service- en app-integraties, verzenden op tijdzone, A / B-testen en nog veel meer. Helaas vallen de automatisering mogelijkheden erg tegen, wat andere platformen toch weer een streepje voor geeft op MailChimp.

Hun ondersteuningsteam reageert ook erg snel via live chat of e-mail. Bovendien zijn er verschillende leermiddelen beschikbaar.

Voor wie is deze e-mailmarketingsoftware bedoeld:

Veel mensen gebruiken MailChimp alleen vanwege het gratis aanbod. Het is dan ook een prima tool wanneer je als starter wilt beginnen met het uitsturen van nieuwsbrieven. Maar als je meer wilt dan dat en processen wilt gaan automatiseren kun je beter verder kijken.

Hoeveel kost het?

Met het gratis abonnement kunt u maximaal 2000 abonnees hebben en tot 10.000 e-mails per maand verzenden. Zodra deze aantallen zijn overschreden, is het tijd om te upgraden naar het Essentials-, Standard- of Premium-abonnement.

Gratis abonnement: het is voor altijd gratis

  • Verstuur tot 10.000 e-mails per maand
  • Breid uw lijst uit tot 2000 abonnees
  • E-mailondersteuning gedurende 30 dagen inbegrepen

Basisplan: plannen beginnen bij $ 9,99 per maand

  • Maximaal 5.000 contacten: $ 49,99 per maand
  • Maximaal 10.000 contacten: $ 74,99 per maand
  • Maximaal 25.000 contacten: $ 189 per maand
  • Maximaal 50.000 contacten: $ 259 per maand

Standaardabonnement: plannen beginnen bij $ 14,99 per maand

  • Maximaal 5.000 contacten: $ 74,99 per maand
  • Maximaal 10.000 contacten: $ 99 per maand

Premium-abonnement: plannen beginnen bij $ 299 per maand

  • Maximaal 20.000 abonnees: $ 399 per maand
  • Maximaal 50.000 abonnees: $ 599 per maand

Gebruik de prijscalculator onder aan de prijspagina om je maandelijkse tarief te bepalen en de functies van de premium plannen te bekijken.

Aangezien het MailChimp een for-ever-free abonnement  heeft, hebben ze geen terugbetalingen of geld-terug-garanties. De enige manier om een ​​terugbetaling te ontvangen, is vanwege een technische fout namens MailChimp of wanner je account zonder reden is beëindigd.

7. Drip

Drip is een relatief nieuwe e-mailmarketingprovider. Hun belangrijkste demografische zijn bloggers, marketeers en eigenaren van E-Commerce websites.

Drip is met de integratie mogelijkheden met Shopify, Magento en WooCommerce een goede keuze als je een E-commerce website hebt. Maar ook als je meerdere verschillende digitale producten verkoopt.

U kunt een diepgaand inzicht krijgen in het koopgedrag van de klant, door de mogelijkheid om statistieken bij te houden zoals:

  • Terugkerende bezoekers versus nieuwe bezoekers
  • Bezoekers die hun winkelwagentje hebben verlaten
  • Mensen die op een e-maillink hebben geklikt versus degenen die dat niet hebben gedaan

Drip geeft je ook de mogelijkheid om met de bovengenoemde informatie processen te automatiseren met behulp van een visuele builder. Ook vind je integraties voor WordPress en kun je via een Facebook advertentie-integratie nog meer klanten naar je website halen.

Voor wie is deze e-mailmarketingsoftware bedoeld:

Deze tool is bedoeld voor ondernemers die veel producten verkoopt (digitaal of fysiek) en hiervoor processen willen automatiseren zonder uw haar uit hun hoofd te trekken. 

Hoeveel kost het?

  • Tot 500 contacten: $ 19 per maand
  • Tot 2000 contacten: $ 39 per maand
  • 2000+ contacten: $ 10 per 500 contacten / maand 

Drip heeft een gratis proefperiode van 14 dagen. Gedurende deze tijd heb je toegang tot alle functionaliteit. Als je ervoor kiest om na deze twee weken door te gaan, worden de kosten op je creditcard in rekening gebracht. Er is een terugbetalingsperiode van 30 dagen vanaf het moment dat je je service start, maar Drip oordeelt of je recht hebt op een volledige terugbetaling.

Let wel even op, de abonnementen zijn tot 2000 contacten erg gunstig geprijsd, maar daarna lopen de kosten snel op ($ 10 per 500 contacten) 

8. AWeber

AWeber is een populaire tool die al 18 jaar bestaat en misschien zelfs de autoresponder voor e-mail heeft uitgevonden.

De Aweber software heeft de functies die je zou verwachten van een e-mailmarketingservice. E-mails maak je aan met een drag-en-drop systeem, en je hebt ook nog eens keuze uit veel email sjablonen. Ook is de software met een heel aantal externe apps te koppelen.

Je kunt email processen automatiseren gebaseerd op specifieke triggers. En de reactie van contacten meten zoals open-rate en ontvangst percentage.

Bovendien kun je eenvoudig en snel aanmeldingsformulieren maken om contactgegevens te verzamelen via je website.

Als je vast loopt door al het marketingjargon, hoeft je je geen zorgen te maken, er is een behoorlijk nuttige bronnenbibliotheek waarin veel word uitgelegd. Er is ook livechat en e-mailondersteuning, evenals telefonische ondersteuning beschikbaar van ma-vr 8.00 tot 20.00 uur, en in het weekend van 9.00-17.00.

Voor wie is deze e-mailmarketingsoftware bedoeld?

AWeber biedt eensolide service. Het past het beste voor kleine teams die hun e-mailmarketing inspanningen willen stroomlijnen.

Hoeveel kost het?

  • 0-500 abonnees: $ 19 per maand
  • 501-2.500 abonnees: $ 29 per maand
  • 2.501-5.000 abonnees: $ 49 per maand
  • 5.001-10.000 abonnees: $ 69 per maand
  • 10.001-25.000 abonnees: $ 149 per maand
  • 25.001+ abonnees: ontvang een offerte op maat

Voor wie de software eerst wil uitproberen is er een gratis proefperiode van 30 dagen die je toegang geeft tot alle functies. Naast de maandelijkse betalingsopties, kunt u ook per kwartaal betalen om 14% te besparen, of jaarlijks betalen om 14,9% te besparen. Er is geen restitutiebeleid, maar met de lange gratis proefperiode heb je wel een goed beeld of deze tool goed aansluit op je wensen.

9. Keap

Keap (voorheen Infusionsoft) is een zeer robuuste e-mailmarketingprovider. Deze alles-in-één marketingtool combineert CRM, e-mailmarketing en meer. U kunt complete klantprofielen maken waarmee nog gerichtere marketingcampagnes kunt maken.

Het dashboard in de Keap software toont gegevens op basis van uw e-mailcampagnes, verkoopinformatie en de financiële geschiedenis van klanten. Hiermee gaat het dus verder dan een aantal van zijn concurrenten.

InfusionSoft (Keap) was een van de eerste e-mailmarketingproviders die een drag-and-drop-automatiseringsbouwer creëerde. Stel een doel in dat je wilt bereiken en maak vervolgens een automatiseringsreeks die aan dat doel voldoet.

Bovendien zijn er geavanceerde tools voor segmentering en tagging van contacten.

Hoewel deze tool CRM en e-mailmarketing bij elkaar brengt, is er nog één functie die het niet heeft: A/B split-testing. Zonder deze functie is het erg moeilijk om verschillende campagnes te testen om email open-rates te verbeteren.

Voor wie is deze e-mailmarketingsoftware bedoeld?

Middelgrote bedrijven die één tool willen gebruiken voor hun CRM en e-mailmarketing, en natuurlijk een hoger budget aan hun marketing kunnen besteden.

Hoeveel kost het?

Keap biedt drie plannen:

  • Keap Grow vanaf $ 49 per maand: geschikt voor kleinere bedrijven, bevat 500 contacten, 1 gebruiker
  • Keap Pro vanaf $ 99 per maand: geschikt voor groeiende bedrijven, bevat 500 contacten, 1 gebruiker
  • Infusionsoft vanaf $ 199 per maand: geschikt voor gevestigde bedrijven en inclusief 2500 contacten en 1 gebruiker

Houd er rekening mee dat als je contacten wilt toevoegen, dit extra kost. Zo kosten 1.000 extra contacten je $ 30 per maand en 5.000 extra contacten $ 130 per maand.

Als je de software wilt testen, is er een 14-daagse proefperiode, zonder creditcardgegevens. Er zijn echter geen terugbetalingen beschikbaar voor abonnementen en alle annuleringen moeten binnen 10 dagen voor de volgende factureringscyclus worden gestart.

10. ActiveCampaign

ActiveCampaign heeft zichzelf als een alles-in-één marketingplatform in de markt gezet. Zo heb je voor een bedrag een email marketing, marketing automation en een CRM systeem voor zowel je marketing als directe sales in handen.

ActiveCampaign is de tool als je processen wilt automatiseren. Veel tools proberen dit ook beschikbaar te maken maar ActiveCampaign hierin een klasse apart. Het grootste deel van de automatisering wordt gecreëerd met behulp van if/then-logica die overeenkomt met het gedrag van de contacten. Hier zijn een paar verschillende manieren waarop je marketinginspanningen kunt stroomlijnen met deze tool:

  • Contacten segmentering op basis van acties, gedrag, locatie en sociale gegevens
  • Sturen van sms-berichten naar uw contacten
  • Scoor contacten op hun acties, zodat je weet aan wie prioriteit gesteld moet worden

Aangezien ActiveCampaign meer als een alles-in-één marketingplatform functioneert, zijn er veel tools en functies beschikbaar, en het kan een beetje overweldigend zijn om ze allemaal onder de knie te krijgen. Gelukkig zijn er gedetailleerde handleidingen die je laten zien hoe je het meeste uit de service kunt halen. Je kunt ook contact opnemen met ondersteuning via e-mail of livechat.

E-mailcampagnes maken is vrij eenvoudig met de drag-en-drop editor. Je kunt embedded en zelfs pop-up aanmeldingsformulieren aanmaken om op je website contactgegevens te verzamelen.

Voor wie is deze e-mailmarketingsoftware bedoeld?

ActiveCampaign is de tool voor grote en kleine ondernemingen die complexe processen willen automatiseren zonder daar al te veel voor uit te hoeven geven (functionaliteit vergelijkbaar met Hubspot Marketing Hub). 

Daarnaast is het ook zeer geschikt voor bedrijven die hun marketing en sales onder één dak willen onderbrengen.

Hoeveel kost het?

Lite-abonnement:

  • Maximaal 500 abonnees: € 15 per maand
  • Maximaal 1.000 abonnees: € 29 per maand
  • Maximaal 2.500 abonnees: € 49 per maand
  • Maximaal 5.000 abonnees: € 89 per maand
  • Maximaal 10.000 abonnees: € 139 per maand

Plus-abonnement:

  • Maximaal 1.000 abonnees: € 70 per maand
  • Maximaal 2.500 abonnees: € 125 per maand
  • Maximaal 5.000 abonnees: € 169 per maand
  • Maximaal 10.000 abonnees: € 249 per maand
  • Maximaal 25.000 abonnees: € 399 per maand
  • Tot 50.000 abonnees: ontvang een offerte op maat

Professional-abonnement:

  • Maximaal 2.500 abonnees: € 159 per maand
  • Maximaal 5.000 abonnees: € 239 per maand
  • Maximaal 10.000 abonnees: € 349 per maand

Enterprise-abonnement:

  • Maximaal 2.500 abonnees: € 279 per maand
  • Maximaal 5.000 abonnees: € 449 per maand
  • Maximaal 10.000 abonnees: € 499 per maand

Als je op jaarbasis betaalt, ontvangt u over de hele linie grote kortingen. Er een gratis proefperiode van 14 dagen waarmee je de service kunt testen voor maximaal 100 contacten en 100 verzonden e-mails. 

Slot gedachten

De meeste e-mailmarketingsoftware aanbieders hebben in de basis vergelijkbare services. Het hebben van een drag-en-drop email creator is een standaard. Net als rapportage en lijst management functies.

Bij het maken van de keuze is het belangrijk te kijken naar de functionaliteit die je nodig hebt, de branche waar je in zit en natuurlijk het marketingbudget dat je kunt besteden.

Een aantal van de bovengenoemde producten hebben zich bewust op een niche gestort (denk aan Drip en Coverterkit), terwijl anderen als ActiveCampaign een allround aanpak hebben genomen en dus eigenlijk voor iedereen een goede keuze is.

Wij hopen dat de bovenstaande lijst je zal helpen bij het nemen van de juiste beslissing voor jouw specifieke situatie. Maar onthoud goed, maak hier een weloverwogen beslissing over, de software moet namelijk met je bedrijf mee kunnen groeien.

Wil je nou advies van een professional die jou situatie van nu en de wensen van de toekomst in ogenshouw neemd. Neem dan gerust contact op, we helpen je graag de juiste beslissing maken.

Share This