Software voor Nu & Toekomst

Maak een afspraakMijn verhaal

Hoe zorg ik voor future proof software?

Hoe zorg ik voor future proof software?

Software met een visie

Nieuwe bedrijfssoftware schaf je aan voor de lange termijn. En dat is niet anders met CRM- en E-mailmarketing Automation software.

Daarom houd ik met mijn analyse niet alleen rekening met de huidige situatie en mogelijke limitaties. Maar ook met de wensen en behoeften van de toekomst.

Software voor nu & de toekomst

  • Ik adviseer software die je nu kunt betalen, en de functionaliteit heeft die je in de toekomst nodig hebt
  • Ik zoek altijd de best passende oplossing tegen de laagste kosten
  • Investeer één keer in installatie ipv na een groeispurt nieuwe software nodig te hebben

 

De situatie van het moment

Wanneer voor het eerst de noodzaak van een CRM- en E-mailmarketing Automation software duidelijk word binnen een bedrijf is dat vaak wanneer de start-up fase achter de rug is. Als eigenaar van een bedrijf kom je er achter dat je huidige software niet meer voldoet. Maar om nou direct een fortuin uit te geven aan nieuwe software is nou ook niet direct gewenst.

Vaak wil je dus gaan beginnen met automatiseren om processen soepeler en vooral tijd efficiënt te laten verlopen. En de meeste CRM-software en E-mailmarketing Automation software kan dit tot op zeker hoogte goed. Voor de situatie van het moment voldoen de meeste software pakketten dus wel. Maar je moet natuurlijk ook rekening houden met wat je in de toekomst wilt kunnen doen.

Er moet dus een balans gevonden worden tussen de uitgaven van vandaag, en de wensen voor de toekomst. En dit is nou precies het punt waar de situatieanalyse en daar uit voortkomende adviesrapport in uitblinkt.

Wat je wilt in de toekomst

Waar je als eigenaar in het begin tevreden bent met het automatiseren van een paar simpele processen zoals het automatisch uitsturen van gratis download. Wil je op een gegeven moment meer complexe zaken kunnen automatiseren.

En hier dien je al bij de aanschaf van je software rekening mee te houden. Wil je bijvoorbeeld naast marketing ook sales processen automatiseren? Of wil je met meerdere werknemers tegelijk in het account kunnen werken? Dit lijken nu misschien wel triviale besluiten, maar als je er vanaf het begin niet goed over na denkt kan dat voor flinke irritaties en hoge vervanging of upgrade kosten zorgen.

Ik analyseer om deze rede naast je huidige situatie ook de mogelijkheden voor de toekomst. Wat voor processen vinden nu handmatig plaats die in de toekomst geautomatiseerd kunnen worden? Of in welke mate moet de marketing en sales afdeling met elkaar samenwerken? Allemaal belangrijke vragen waar je bij het aanschaffen van software al bij stil moet staan.

Door hier goed naar te kijken en dit in de visie en roadmap mee te nemen maken we je gekozen software zo future proof als het maar kan.

Wat je wilt in de toekomst

Waar je als eigenaar in het begin tevreden bent met het automatiseren van een paar simpele processen zoals het automatisch uitsturen van gratis download. Wil je op een gegeven moment meer complexe zaken kunnen automatiseren.

En hier dien je al bij de aanschaf van je software rekening mee te houden. Wil je bijvoorbeeld naast marketing ook sales processen automatiseren? Of wil je met meerdere werknemers tegelijk in het account kunnen werken? Dit lijken nu misschien wel triviale besluiten, maar als je er vanaf het begin niet goed over na denkt kan dat voor flinke irritaties en hoge vervanging of upgrade kosten zorgen.

Ik analyseer om deze rede naast je huidige situatie ook de mogelijkheden voor de toekomst. Wat voor processen vinden nu handmatig plaats die in de toekomst geautomatiseerd kunnen worden? Of in welke mate moet de marketing en sales afdeling met elkaar samenwerken? Allemaal belangrijke vragen waar je bij het aanschaffen van software al bij stil moet staan.

Door hier goed naar te kijken en dit in de visie en roadmap mee te nemen maken we je gekozen software zo future proof als het maar kan.

 

Hoe ik jou daar bij help

Als eerste helpt het softwareanalyse rapport, omdat ik zo goed naar de situatie van nu en de wensen van de toekomst kijk, kun je een wel overwogen keuze te maken.

Als je eenmaal de keuze gemaakt hebt gaan ik, met jou wensen en mijn kennis van de mogelijkheden van de software aan de slag met een visie. In deze visie neem ik mee wat je op dit moment nodig hebt om je bedrijf naar het volgende niveau te brengen. Maar natuurlijk ook wat er mogelijk is zodra je daar bent en klaar bent om nog meer processen te automatiseren.

Dit wordt allemaal uitgewerkt in een roadmap die de visie praktisch haalbaar maakt. Met je nieuwe software en deze roadmap in de hand kun je zelf aan de slag om de visie realiteit te maken.

En als je nou geen zin hebt om helemaal uit te zoeken hoe de software werkt en ingesteld moet worden. Dan kan ik je ook nog een stap verder begeleiden door je naar een van mijn vertrouwde partners door te verwijzen. Zij hebben veel ervaring met specifiek jouw software en kunnen met de roadmap als lijdraad je visie in no-time werkelijkheid maken.

Zeker van je zaak

Efficiënter werken begint met de juiste software voor de unieke situatie van je bedrijf.  Mijn advies maakt deze beslissing een stuk makkelijker. 

Contact info

Telefoon

06 - 145 351 32

Email

arnout@crmontzorgt.nl

Address

Melkhof, Delft, 2613KA

CRM en E-mailmarketing (automation) software voor elk bedrijf. Dat is mijn visie, daarom hebben ik advies voor elk budget.